دلم براتون تنگِ تنگ شده

 

هی بانو  (غزل) اولی تو را میگم...

ماه رمضان اومد و رفت منتظرت بودم

نمیدونم چی شده ؟....یهو همه با هم رفتند!!!!!

از دختر خوب بگیر تا بد از کباب ترش بگیر تا جگرکی

از  میکده تا میخونه ....زلزله اومد.... یا سونامی

 

اخیییییییییییییییییییییییییییییییی جوونی کجایی که یادت بخیر

 

عزت زیاد